47g
Monday, December 12, 2011
Nederland is al in recessie
Het begrotingstekort van de overheid loopt dit jaar naar verwachting op tot 4,6 procent van het bruto binnenlands product. Volgend jaar is er sprake van een ...Nederland is al in recessie
No comments:
Post a Comment
‹
›
Home
View web version
No comments:
Post a Comment