
DEN HAAG (AFN) - De herinvoering van deeltijd-WW is volgens werkgeversclub VNO-NCW weer nadrukkelijk in beeld na de weinig optimistische cijfers die eerder deze week bekend werden gemaakt over de stand van de economie. ,,Als de economie blijft ... Werkgevers en bouwbond willen deeltijd-WW
No comments:
Post a Comment