
Ηδη οι διοικήσεις των τραπεζών, η μία μετά την άλλη, καλούν τους συλλόγους εργαζομένων και τους ζητούν να υπογράψουν νέες επιχειρησιακές συμβάσεις με μειώσεις στις αμοιβές τους, στα επιδόματα και στις πρόσθετες παροχές. Ενώ αρχίζουν να βάζουν και ... «Κούρεμα» έως 20% στους μισθούς τραπεζοϋπαλλήλων
No comments:
Post a Comment