Thursday, October 20, 2011

Gewend van Ajax te winnen Clasie: Arena maakt geen indruk

Gewend van Ajax te winnen Clasie: Arena maakt geen indruk Feyenoord won al tien wedstrijden niet meer van Ajax. Zondag gaan de Rotterdammer echter voor het eerst in jaren met een punt meer op de ranglijst naar Amsterdam. Jordy Clasie heeft dan ook geen enkele angst voor de landskampioen. ... Gewend van Ajax te winnen Clasie: Arena maakt geen indruk

No comments:

Post a Comment